W końcu nadszedł moment, kiedy te słowa trafią do Was na łamach naszej strony
Z pomysłem stworzenia portalu, który wszystkim nam umili i ułatwi, czasami trudne, życie na obczyźnie, nosiliśmy się przez kilka długich miesięcy.
Zastanawialiśmy się nad forma, jaką powinien on przyjąć - i nie chodzi tu o piękne kolory czy multum informacji, ale o fakt żeby wszystkie ważne i ciekawe wiadomości znalazły się we właściwym miejscu.
Możecie być pewni, że będzie to portal dla Was tworzony przy Waszej pomocy
Potrzeba jeszcze wiele czasu, aby nabrał on własnego, niepowtarzalnego charakteru i formy, ale trzymamy kciuki, że uda się nam to wspólnie osiągnąć
Liczymy na Wasze sugestie – wskazówki, pomysły i komentarze - wysyłajcie na nasz email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dołożymy wszelkich starań, aby umieszczane informacje były poprawne, wszelkie pomyłki będą niezwłocznie korygowane a dane aktualizowane.
To tytułem wstępu a teraz do roboty Polacy z MK.
Harnas Studio Team
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.