Jak co roku, końcem października MK Project zorganizował familijny dzień sportu. Pogoda w ten dzień dopisała, wbrew niezbyt ciekawym prognozom. Pod okiem "super trenera" Jakuba dzieciaki mogły poćwiczyć unikalne zagrywki piłką, a potem rozegrały prawdziwy mecz. Kibicowali oczywiście rodzice. Wszelkie konkurencje cieszyły się powodzeniem od najmłodszego do najstarszego. Rywalizacja była zacięta, lecz nie zawzięta. Ćwiczono wszystkie mięśnie. A ile przy tym było śmiechu i radości.
Dla wolontariuszy MK Project najważniejszym było chyba to, że chociaż przybyli na imprezę goście mieszkający i pracujący w różnych zakątkach Milton Keynes i wcześniej nie mieli o sobie pojęcia - teraz są już znajomymi.
A były i takie przypadki, że w Polskim Domu spotkali się też "starzy znajomi", którym czas i okoliczności nie dawały wcześniej możliwości na pogawędkę. Nie było lepszych i gorszych, znajomych i obcych. Wszyscy byli i bawili się w ten dzień razem. I o to właśnie chodzi!
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.