23 Listopad 2024      Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta, Klemens

Arriva wprowadza zmiany w rozkładzie jazdy w MK i okolicach.

07.08.2021 - 390

Szykują się zmiany w kursach autobusów w Milton Keynes. Zmieniony rozkład jazdy będzie zawierał zupełnie nowy kurs do Shenley Church End.
Zmiany wejdą w życie 29 sierpnia zgodnie z tym, co zostało ostatnio ogłoszone przez Arriva Buckinghamshire. Rozkład jazdy ulegnie korekcie dla kursów autobusów 3/3A, 4, 8, 33/33A, a także X60.


Zmiany oprócz wspomnianego nowego kursu do Shenley Church End zagwarantują lepszy, bardziej sprzyjający pasażerom rozkład jazdy do Narodowego College'u Sportów Motorowych i inne zmiany, które będą pozytywne dla wszystkich korzystających z transportu publicznego.
Nie zapominajmy o aplikacji Arrivy, która pomaga pasażerom zaplanować podróż, pokazuje aktualny kurs na żywo, a także daje możliwość zakupu biletu przy użyciu app.www.arrivabus.co.uk/arriva-UK-bus-app
Andrew Godley, Dyrektor ds. Komercyjnych w Arriva powiedział: "Mamy świetne połączenia w Milton Keynes, które wspierają nasze lokalne społeczności. Te zmiany zostają wprowadzone, by jeszcze to rozbudować i sprawić, że serwis autobusowy, jaki proponujemy pasażerom będzie jeszcze lepszy i bardziej punktualny".
Użytkownicy transportu publicznego na pewno mają nadzieję, że komunikacja miejska stanie się jeszcze bardziej dla nich korzystna i przyjazna. Jest to niezwykle ważny aspekt życia lokalnych społeczności, z którego korzysta spora grupa mieszkańców.

------

Bus service changes are coming in Milton Keynes. Timetable will include completely new bus route for Shenley Church End.
Changes will take place from August 29 according to what Arriva Buckinghamshire has announced lately.
Timetable will change for number of services, including 3/3A, 4, 8, 33/33A and X60.
The changes which will be soon introduced will see a route change in Shenley Church End, much better, passengers friendly connections to The National College of Motorsport and the other important corrections which will make passenger's life much easier.
Don't forget about Arriva app which allows passengers to plan their journey properly with live tracking, tickets purchasing being possible through the app.www.arrivabus.co.uk/arriva-UK-bus-app
Andrew Godley, Commercial Director for Arriva, said: "We have a great network across Milton Keynes which supports our communities. These changes have been designed to built on that and create a bus network that provides reliable and punctual services for our customers."
Passengers will hope that services will be efficient, reliable and quick with all the important areas covered by many routes. Public transport is being used by many residents, so it's important that it runs smoothly.

/BR/
07.08.2021 – Milton Keynes

Baner MK - niebieski - 330

Fotogaleria

ARTYKUŁY PROMOWANE

Animacja NHS England

04.05.2024 - 330

Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.


Rządowa Kampania „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” – Nowa Odpowiedź na Epidemię Oszustw w Anglii i Walii

Polish-Offer-Alice-330  04.04.2024

Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang.Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.


Nie tylko lekarz rodzinny – kampania NHS na temat wsparcia dostępnego w Twojej przychodni

NHS NHS-GP-MDT-4 - 330

Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.

Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.