Onwards and Upwards – do przodu i w górę to totem usytuowany w Campbell Parku. Stanowiący część instalacji rzeźb o nazwie „Metropolis".
Totem został stworzony przez Roberta Koeniga na zlecenie The Parks Trust.
Rzeźba powstała w podzięce za pracę w The Parks Trust przewodniczącemu Johnowi Dugganowi, który od momentu powstania organizacji w 1991 r. ją rozwijał i promował.
/Harnas/
Kościół Świętej Trójcy Little Woolstone pochodzi z XIII wieku. Jest to budynek z kamienia wapiennego i obejmuje prezbiterium oraz nawę południową dobudowaną w XVI wieku.
Rzeźba Circle of Light została wykonana w 1980 roku przez Liliane Lijn, amerykańską artystkę i rzeźbiarkę mieszkającą od lat 60-tych w UK.
Dzieło tworzy 23 aluminiowe rury pokryte miedzią, umocowane do ukrytej belki w suficie Midsummer Arcade.
Milton Keynes Museum jest usytuowane między Wolverton s Greenleys. Jest prowadzone przez wolontariuszy i bardzo ograniczoną liczbę stałego personelu.
Muzeum mieści się w dawnym gospodarstwie wiktoriańskim. Jego zbiory obejmują ekspozycje przedstawiają historię okolicy Milton Keynes oraz północnej i południowej części Buckinghamshire i Northamptonshire od początku XIX w.
Muzeum to kilka budynków ekspozycyjnych w których zbiory pogrupowane są tematycznie.
Marshall to brytyjska firma projektująca i produkująca wzmacniacze muzyczne, której siedziba znajduje się w Bletchley, Milton Keynes. Początkowo wzornictwo wzmacniaczy Marshalla było bezpośrednią kopią wzmacniaczy Fendera, jednak wkrótce firma wytworzyła swój własny styl, który stał się popularny zwłaszcza wśród gitarzystów poszukujących cięższego brzmienia.
Jim Marshall twórca firmy zaczynał swój business w latach 60-tych otwierając w Londynie niewielki sklep ze sprzętem i akcesoriami perkusyjnymi, a dodatkowo udzielał lekcji gry na perkusji. Sklep był miejscem spotkań muzyków m.in: gitarzystów Pete Townshend i Ritchie Blackmore. Podczas ich rozmów powstał pomysł rozszerzania oferty sklepu o sprzęt i akcesoria gitarowe, w tym również o wzmacniacze gitarowe marki Fender – wówczas bardzo popularne, ale też bardzo drogie.
Niewiele osób wie, że w MK jest browar. Cow Brewery powstał w sierpniu 2007 r. aby zaopatrywać miejscowe puby i sklepy w produkt regionalny. Jego nazwa pochodzi od betonowych krów, stworzonych przez artystę i rzeźbiarki Liz Leyh w 1978 roku, które są symbolem Milton Keynes. Piwa warzone są przy użyciu tradycyjnych metod i wysokiej jakości składników.
National Bowl oddany do użytku w 1979 roku przez Desmonda Dekkera i Geno Washingtona jest miejscem organizacji imprez masowych w Milton Keynes. W 1992 roku firma Sony zakupiła i zainstalowała ogromną scenę dźwiękową, którą ze względu na słabą rentowność inwestycji zdemontowano cztery lata później.
Animacja NHS England wyjaśnia, w jaki sposób pracownicy służby zdrowia w lokalnej przychodni mogą pomóc Ci uzyskać odpowiednią opiekę, gdy jej potrzebujesz. Oprócz wizyty u lekarza rodzinnego lub pielęgniarki, możesz otrzymać propozycję wizyty u farmaceuty, specjalisty zdrowia psychicznego, ratownika medycznego, fizjoterapeuty lub pracownika opieki środowiskowej, w zależności od konkretnego problemu medycznego. Udostępniamy ten film za pośrednictwem pracowników służby zdrowia oraz organizacjom dedykowanych społecznościom.
Dane pokazują, że oszustwa stanowią około 38% wszystkich przestępstw w Anglii i Walii. Szacuje się, że 1 na 17 osób dorosłych padło ofiarą oszustwa w okresie od września 2022 do września 2023 r. To właśnie z tego powodu rząd uruchomił akcję „Stop! Pomyśl, czy to nie oszustwo” (ang. „Stop! Think Fraud”), nową, ogólnokrajową kampanię przeciwko oszustwom, która zachęca do zatrzymania się i zastanowienia, czy nie mamy do czynienia z oszustwem, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania.
Za sprawą tysięcy dodatkowych pracowników służby zdrowia pracujących w lokalnych społecznościach NHS England rozszerza wsparcie oferowane pacjentom w ich przychodniach lekarskich.
Kampania informacyjna mająca na celu zwiększenie świadomości na temat dostępnych usług jest rezultatem ankiety, która ujawniła, że jedna na trzy osoby w Anglii (36% respondentów) nie zdaje sobie sprawy z różnych opcji leczenia dostępnych dla nich w przychodniach lekarza rodzinnego.